" Beau in defaut "

flaw

Hai Welcome Here


" black is my love "

We can chatting here





caroling ♥}
Monday 19 December 2011 | 23:59 | 0Comment


Salam sejahtera semua :) hari ini aku update dlm bhsa malay je laa, hihi malas nak speaking di mlm hari :) aa ! baru je beberapa jam yg lalu aku dan keluarga aku baru balik 'caroling', bagi umat Kristian tahu apa maknanya 'caroling' :) best sangat, sangat, sangat ! TERSANGAT SERONOK walaupun hanya beberapa buah rumah saja d'kunjungi :) hajat aku krimas ni memang nak ikut 'caroling'  akhirnya dpt jugak ! ;D EXCITED ! macam nak buat utk kali kedua la :) harap tahun depan pon ada lagi, AMEN. Krimas pon around the corner, hihi :) apalagi ? memang dha tak sabar nak krimas ni, nanti kunjung rumah kengkawan. :DD SEMANGAT KRIMAS katakan. Sebelum orang nak caroling kat rumah kami tadi, wahh ! seboknyerr mengemas rumah. Biasa  laa tu, nanti kalau rumah berserabut sapa yg tak nak ngumpat. Hihi :D lagipun, kami memang suka mengemas dah perkara biasa bagi orang perempuan :) masih ada ke mana2 remaja perempuan yg tak reti sangat buat kerja rumah ? ada ? ya ampun ! memang aku bagi HI-5 laa kat pipi kau tu, mak kau dah ajar dari kecik tunggu kau tu je utk melakukan yg selanjutnya. Ape laa orang skrg, mungkin dah terlalu 'manjak'. Susah2 ! kalau dah b'rumah tangga kau b'gantung kat org gaji je ataupun mak bapak korg ? memmang aku tabik kau laa (tabik kata lawan! ) ngee~ ada yg terasa ? aku tak cakap pon nama sapa2, aku cuma m'bahaskan hal tuu, takde maksud nak ngumpat atau apa2 laa. :) be positve :) lain pulak cerita aku ni, hihi. Aku pon dah nak tidor ni, selamat malam semua :) Terima kasih kerna sudi membaca. babaII !