" Beau in defaut "

flaw

Hai Welcome Here


" black is my love "

We can chatting here





Sunday 25 December 2011 | 14:23 | 0Comment

salam semua nya. hihi :) hari pon aku nak update dlm bhsa malay laa. malas laa speaking (pandai malas ?) haha ok, ok ! semua umat Kristian semestinya menanti-nantikan hari yang mulia ini ! yeahh ! mcm saya skrg jugak bha. WEEEE~ memang best laa krimas ni, walaupun takda ngabang, aku gembira dgn ahli keluarga yg happy endings ! :DDD
okay ! hihihi, memulakan bicara ku di sini. Kelmarin, Sabtu 24/12/11 fuyoohh ! sebokk shopping kat UNACO bt.10 kat kch. Dah memang banyak org, tempat kereta pulak sikit je, huh ! terpaksa laa park kat tepi jln je. Polis nak saman, heh sapa suroh tempat letak kereta sikit je kat situ dah tahu memang tempat tu selalu d'kunjungi org ramai buatlaa tempat letak kereta banyak sikit (saya pandai cadang kn ?) hehe. lepas tuu pegi kat SenSen kedai baru yg d'buka kat situ, best2 ! apa best sebab ada air-cond or pnghawa dingin ! haha then, pegi bt.6 beli aku punya beg sek. haha, mcm laa kat tempat lain takda kn, aku yg teringin sangat nak pegi situ. kat situ apalagi terlalu banyak manusia :) haha, akhirnya dapat juga aku pilih beg sek. huhu~ ''wait for me friends there at school, i'll show off my new bag'' haha takda laa, just words, takda maksud apa2.. lagipun aku ni bukan jenis yg 'show off' dan aku jenis yg 'im happy what i have and appreciate it' (betol ke tak eng aku tu,lantaklaa. ) haha. okok, kira pukul 5petang cam tu aku dan keluarga aku balik rmh. smpai rmh terus buat kerja rumah, atur barang utk krimas, mom and aunty masak, aku dan anak saudara mak aku tolong kat dapur. fuhh ! letih gilerr babe ! lepas tuu terus makan sebab pkul 8 mlm ada 'mass' , lepass makan cepat2 mandi dan salin pakaian. aku ni memang kura2 sikit, nak keringkan rmbut pon tak sempat. hadohhh ! kat gereja memang banyak laa manusia :) dah panas, aku sabo je laa. cabaran :) lepass 'mass' balik rumah tunggu pkul 12 tgh mlm makan then 'cheers' ! Merry Xmas !! b4 tuu, sempat on9 tunggu pkul 12 tgh mlm. hihi :) lepass habis semua program tuu, ZzZzZzZz hahaha ! semasa 1minit dah pkul 12 tgh mlm, aku text 'my freak boy' yeahhh, "merry xmas _ _ _!!! 'woaini !!!!!!' " dia balas ... huhu ~ lebih2 dia tau. okok, bosan kan rangkap ketiga kebawah. yeaahh know it. :3 it how i am like to be, just me nvr change :)
huh ! banyak dah aku share2 dgn korg. Ok laa, sampai sini saja ya ! babaII ! komen je, jgn takut ! :)