" Beau in defaut "

flaw

Hai Welcome Here


" black is my love "

We can chatting here





apa cer ? 2 MINGGU}
Friday 20 January 2012 | 22:25 | 0Comment


hai semua, lama laa dha tak update blog ni. sorry :) naa, hari ni pun aku baru on9 setelah DUA MINGGU dha tak on9 oii! hee! mau mampus je laa rasa, nasib hati ini pandai bersabar. Chewaah ! ok, kpd pembaca setia blog aku ni, trimass ya sudaa setia membaca setiap entry aku. :) sangat2 aku hargai laa! banyak sangat cite yg nak aku cecite kat korg. suka hati korg laa, mau blah atau mau baca! haha! sebelom tuu, mau wish dulu bha! selamat tahun baru cina ya! hee! hem! ingt2 tentang tahun baru cina ni, cuti seminggu kn? utk sek. men. laa tak tau pulak korg :D pasti seminggu tok perkataan "bosan" datang kembali di kepala ku. hehe!
tak tau laa, aku patut rasa gembira atau tak suka sangat! haaa. ni kelmarin ada sorg pengawas dlm kelas aku bgtau tentang kelas HIPERS. apa itu HIPERS ? oh ya, ia boleh d'katakan kelas bimbingan utk pelajar yg paling pandai je ikut kelas tuu. tau tak, aku terpilih laa wei. :( memang gila aku camni bha, tau laa makin pandai kalau ikut kelas camtu tapi yg susah sgt takda transport nanti mau pegi skul, bab kelas tuu diadakan di skul then pagi pulak tuu. kalau ada transport pun tgh hri ada laa, kn kmi org pelajar sesi petang. huh! tak tau laa cam mne nanti D:  harap2 ada transport, kalau takda t'paksa undur diri tapi RUGI BESAR laa kalau aku undur diri. tidak ku sanggup lagipun semua itu bnyak faedah utk aku PMR kelak. hurm :'( apalagi ye ? :$
kehidupan ku di sekolah ? semuanya kacau-bilau! aku tak suka sgt bila org tegur aku berkali pasal aku, yalaa pasal aku semuanya nak tegur dari atas ke bawah pulak tuu. aku tau pegi skul bukan nak style lebih2 tapi kalau itu sudaa menjadi diri aku camne? sesenang je kau nak suroh aku ini itu. kau tuu! tau laa sgt kau tuu berkuasa! hadoii aa mak oii! sekali dha tegur tuu cukup laa sayangs oii! aku dha besar gedik, aku pandai cakap, aku pandai dengar!  better you think first before speak anythings to me ! yaa2! aku tau aku salah buat ya, pakai ya. ok2! akan ku buat apa saja tapi tunggulaa mungkin tahun tok tahun kau, tengoklaaa esok lusa tahun depan ka.. :)
sabar2, ye betol kata satu belog tuu, ini bukan utk kau luah-luahkan perasaan baik privatekn je kalau nak kutuk mengata org. haha! betol3! aku setuju, belog aku nii... hum! tak tau laa, kalau korg bosan sgt dengar pengakuan aku ni korg boleh blah laa. aku tak kesah sgt. ;O hurm! lain kali kite cececite lagi k? malas dah nih :P
k, babaII :)