" Beau in defaut "

flaw

Hai Welcome Here


" black is my love "

We can chatting here





miss-ing' him BUT}
Tuesday 24 January 2012 | 00:04 | 0Comment

                          
 hye ! ;D huh! dha tengok tajuk entry pon ">,<"
aku tak tau laa, mau cite kat sape, bab tu laa aku nii luahkn kat sini :) nak tak nak, korg dha baca pon ;P hihi :) hari nii, semua kerinduan yg MELAMPAU kat 'si dia' semuanya sudaa terubat, baru je tadi terubat ;DD yee, yee, 2 hari takda b'komunikasi dgn dia ;(  nasib hari ni dpt comunicate each other :)  2 hari yg lalu tak dpt bab mama dia laa D; mama dia tak suke tngok dia ada couple (why leyh = =') dha mama dia skodeng2 dia pulak tuu, smpai handphone kena check SMS inbox (WHATT ??) ye, mama dia nak yg terbaik je utk dia, tak buleh buat hal dulu kalau blom hbis bljr ;(  2hari yg lepas gak, mama dia ada text aku ;O   O.o ! aku t'paksa bohong dgn mama dia bgtau aku kwn lelaki 'si dia' je, rasa bersalah sgt tau bohong kat org tua :( tapi demi kebaikan hbngan aku dgn 'si dia' t'paksa gak aku bohong :( harap2 yg di atas sana dpt memaafkn diri ini :) 'si dia' pulak mase tuu, hanya mampu berharap agar2 aku tak bgtau mama dia prkra sbnar. Aku nii, akn buat ape je asal je ada baeknya utk hbngan aku dan dia, yg positif laa :DD kalau aku buntu mase tuu tak tau laa apa yg akn jadi ;( namun yg di atas masih merestui hbngan kami. Trimass :) saya rasa lega sgt hari nii dpt b'komunikasi dgn 'si dia' tuu. alolololo, phuii! manja sgt laa! tak, tak, entry nii semata-mata utk aku lepaskn semua yg tersirat kat hati ini kalau korg meluat sgt, t'sgt MELUAT bgtau je kat shoutbox tuu, atau komen je kat bawah tuu. yg baek lagi korg blah dari sini je :) aku tak paksa, ikut kemahuan korg je. janji aku update blog aku sudaalaa ;D k, aku mau blah dulu ;DD k, babaII! :*